دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ​دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

همایش‌های «دانشجویان شاهد و ایثارگر» و «مدیران، رؤسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر» برگزار می‌شود

نخستین همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر و دومین همایش مدیران، رؤسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر : 43444

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این باره به خبرنگار آنا گفت: بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر، ایجاد وحدت رویه در اجرای آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، بررسی مسائل و مشکلات مدیران و مسئولان ستاد شاهد، برگزاری کارگاه آموزشی به منظور به روز کردن سطح اطلاعات مدیران این حوزه و اتخاذ تمهیدات لازم در راستای افزایش رضایتمندی و تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر از اهداف این همایش است.


دکتر سید جواد انگجی افزود: حجت الاسلام حسن مؤذن معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سیدمحمدتقی طباطبایی مشاور ریاست دانشگاه و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی سخنرانان اصلی این همایش هستند.


وی یادآور شد: این همایش در دو نوبت صبح و عصر ویژه دانشجویان و مدیران و رؤسا و مسئولان ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 22 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب